ARON- pitbulík ,, z ringu ,,

25.08.2015 14:50

Áronko je ohromný rok a pol starý mix pitbulíka. Za jeho krátky život si prežil všetko zlo sveta veci no dnes už na ňom nič z toho nepoznať. Najväčšiu časť svojho života prežil v rómskej osade v Leviciach, kde bol ,,psom všetkých,, no nikto sa o neho nestaral. Bol využívaný na psie zápasy, štvaný proti iným psom, cigánčatá ho používali ako živý terč a hádzali po ňom všetko, čo im prišlo pod ruku. Nakoniec, vďaka skvelým ľuďom z útulku zistil, že nie všetci sú zlí a že to ide aj po dobrom. K nám sa dostal kvoli nezvládnutelnej agresii voči psom. Hneď pri príchode som ho pustila do svorky a zistil, že psy naokolo preventívne kúsať nemusí. Dnes je z neho veselé, aktívne, večne usmiate decko milujúce mojkanie. Psiu spoločnosť v mojej prítomnosti toleruje, najviac sa mu páčia väčšie fenky s ktorými by sa  hral. Je vhodný do bytu aj domu, je čistotný, nič neničí, nezavýja. Má azvládnuté základné povely a u nás je stopercentne ovládateľný. Nie je však vhodný k deťom ani k psom ( samcom ).

Mnoho skúsených kynológov sa ma snažilo presvedčiť o tom, že práca s agresívnym pitbulom nemá význam, že takéto psy majú agresiu k druhým psom v krvi. Áron bol pre mňa výzvou a zároveň ma príjemne prekvapil svojou ochotou spolupracovať. Potvrdil mi totiž , že všetko sa dá keď sa chce. A je z neho skutočne parádny pes. Zaujímavé tiež je, že od prvého momentu bol najlepší kamoš s našimi kozičkami, s ktorými sa každé ráno hráva a nedá na ne dopustiť.

Áronko sa nám medzičasom umiestnil, no nakoľko noví majitelia nerešpektovali inštrukcie, ktoré im boli zverené, v týchto dňoch sa nám Áron vracia späť. Rozhodnutie z 27.2.2016:Tak zlati moji, nakolko som velmi tvrdohlavy tvor a chytil ma nejaky samonaser ze som nedala na intuiciu, padlo rozhodnutie ze Arona uz do ruk dalsim idiotom nezverime. Nech sa clovek javi akokolvek doveryhodne, nie vzdy je to tak ako sa javi a pes ako Aronko je v rukach idiota zbran. Je to pitbulik, stisk ma paradny, sama viem coho je schopny ( ano, je schopny zabit 40kiloveho ovciaka uplne bez problemov ) . Ked od nas odchadzal, psov neriesil, s fenami sa hraval, s kastratmi tiez. Ked prisiel z adopcie ( dva dni dozadu ) , je tam kde bol predtym. Cele zle. Tak ma situacia dotlacila k rozhodnutiu, ze tento nas blbecek zostane na dozitie u nas. Myslim ze presne tak to Aron planoval. 

Ale teraz vazne. Riskovat, ze sa dostane do ruk dalsim idiotom nemienim. Ani to ze zabije nejakeho psa ( toho je schopny ). Ani to ze pokuse dieta (aj toho je schopny ). U nas bude mat dostojny zivot, a predsa...jeden pes hore-dole...